уторак, 3. март 2015.

Бранко Ружић у емисији „Кажипрст“

Функционер Социјалистичке партије Србије Бранко Ружић изјавио је да позиција његове странке у Влади Србије није угрожена, а позив шефа Посланичке групе демократа да се прикључи опозиционом покрету види као вапај ослабљене опозиције. Како каже, позиција СПС у Влади је веома конструктивна и не види да је угрожена било чиме. „Имамо три реално важна ресора. Не осећам бојазан. Ми смо прихватили позив премијера да заједно радимо на остваривању стратешких циљева. СНС има позицију која им гарантује апсолутну власт, али су се одлучили да нас позову и сада заједно радимо посао“, рекао је Ружић у емисији „Кажипрст“ на Б92.
Ружић је рекао да се његове изјаве у јавности често погрешно интерпретирају, па тако и она у којој је наводно рекао да СПС нема довољно места у медијима. „На питање зашто су министри СПС наводно невидљиви, ја сам рекао да они свакако нису нерадници, али да је презентација у медијима другачија него раније“, рекао је Ружић и навео да је Влада канцеларска, што је потпуно легитиман модел и у томе не види ништа лоше. Он је рекао и да су министри СПС имали раније уговорене обавезе, па да зато нису били на предавању Тонија Блера, додавши да је то "могло да буде добро искуство".


Ружић је подвукао да нема потребе да га било ко третира као опозиционара, што се често чује у јавности, а позив Борка Стефановића из ДС оценио је као "шармантан". „Стефановићев позив је шармантан, то је вапај ослабљене опозиције, али за мене то није интересантно. Када имате причу о Сиризи, олаким обећањима, то просто није примењиво овде“, рекао је Ружић.
Ружић не верује да је "случај Галеника" озбиљан ударац на СПС, али ипак није желео да коментарише суђење.  „Наш манир је да се не мешамо у рад правосудних органа. Препустио бих органима да раде свој посао. Многи су давали изјаве у вези са процесом, а нема потребе да га ја коментаришем. Можда неко види ту ситуацију као да нам неко држи мач над главом, али га ми не осећамо као мач. У интересу свих је да институције раде свој посао“, рекао је Ружић.
На питање зашто је одбио да говори за емисију Б92 "Репортер" о фудбалским клубовима, рекао је: „Нисам одбио, врло сам цивилизовано констатовао да нисам више спортски функционер. Бићу на услузи увек, уколико су интересантне теме о којима ја могу да говорим. Али, не могу да говорим у капацитету у ком нисам. Да је емисија била пре 26. децембра, било би друго, али ја нисам више спортски функционер”.
Извор: Б92 и Танјуг